Прво ме је волео а онда ми одузео душу
Потом се преселио на друге профиле не би ли себе нашао,
Ја сам кренуо другим путем, у изолацију
Да испитам које зло у мени детонацију буди
Па се свако од другог удаљио.
Онда смо се мимоилазили
Јер смо делили исте пријатеље, контакте,
Моји пријатељи су њему били непријатељи а моји непријатељи њему пријатељи
(мада ни то није било правило),
Позивајући се на увреду части и лоботомију
Када год би други зли контекст подарио.
Тако је један постао многи.
Онда се једног дана нешто у свима пореметило
Јер су сви људи имали ово искуство,
Више се није знало ко коме зашто замера, нити ко зашто кога симпатише –
Тако су људи почели да траже једни друге.
И ја сам тражио оне којима сам се као курва нудио
да би им кроз своје понижење за њихове надражене комплексе
подарио вредност и постојање,
Али они су ме се одрекли онога часа
Када су ме нашли након сто година изгарања
На планини једне непроходне пустиње
Глумећи присност и разумевање…

