Фокусираност на Небеско не значи негацију земаљског. Ми смо од земље. Усмерени на Трансцендентну Радикалну Апофатичку Другачијост од нас самих. Тај Другачији нигде није рекао да погазимо телесни аспект сопства, ту биолошку мускулатору битисања, са којом нас је створио. Његов Дух нам мења перцепцију тела не укидајући тело унутар кога се Он Први изражава користећи нашу чулну сензибилност да Га загриземо али не и избљујемо.

Добро нам је у месу бити и сваким додиром, мимиком, и покретом Њега доживети и другом Га месу сведочити. Јер у месу смо и месо смо. Из ове коже се не може јер и не треба. Сваки наш нервни завршетак може бити есхатолошки почетак бићетворења. Сваки нерв може бити аорта Духа.

Месо показује своју вредност једино у запремини Другачијег. Свако друго месо, ма колико квалитетно било, завршава у месари ништавила – кланици самоостваривања. Огољено месо никоме не користи. Узалуд зачини  маскирају заударање. Заправо блуд је мало дете пред овом димензијом, јер блудничење није ништа друго до ли чување тела само за себе, изван Другачијег, стављајући цену меса у промет које нико не купује.

Купити месо значи упознати другог. И Другачијег. Јер се и Другачији кроз Месо открио и кроз Угриз Тајне саопштио задржавањем унутар овога света. Треба, дакле, купити месо по бесплатној цени да би се открило шта је то безусловно и јер квалитет меса не одређује месо већ Месар. Где нема продаје остаје труљење у излогу овога света јер месо није окушано да би ко за њега сведочио. Надасве, јер месу није ухваћено лице….

Advertisements