Tuzan sam, dragi moj. Sve je tako neizvesno. U stalnim smo procesima tako da je sloboda uvek na ispitu.

Ostao sam bez argumenata, onih zajedljivih, razoruzala me tudja vrlina pa se nemam gde vise sakriti… razmotrio sam sve trigonometrije i nisam nasao izgovor za greh. Ostala je ispunjena cutnja. Neko je tu tihovao u meni. Prvi put. Zrelo. Kao mudrost koja mi ne pripada, kao tudji zivot u meni. Lep osecaj. Cist.

Sozercavam nevinost jer mi je strana. Dobio sam novi pogled. Plasim se kada u jednom trenu spoznam sustinu svega jer ja sam glupak. Odmah znam da tu nesto nije uobicajeno i prirodno. Ili ides dalje ili nemas nikoga.

Dosta je flertovanja sa svojim besmislom. Nesigurnost jedino nije prevladana.
Valjda cu jednom imati osmeh deteta, bez grimase i bez pritiska.

Uzivaj u lutriji postojanja.

