Не знам колико ћу још издржати да носим ово усмрдело тело. Нисам хипохондар али има нечег проплатоновског у мом дисању што не дозвољава да га тело чини успореним.

Често журим, можда баш због тога толико и грешим.

Некада ни пијанства нису довољна, нити су она плод неке наивне депримираности.

У сваком случају, синоћ сам срео монструма у себи. Било је страшно осетити да ти је све допуштено и да не осећаш никакву моралну дилему. Бласфемија на тањиру окушане фикције. И нико да ти лупи шамар на томе шта јеси. То је то, сусрет са огледалом, задиханом мимикријом. Еонима удаљен од прве вероисповести.

Покушавам се удаљити од сваког појма, али сваки нови појам се крије иза другог појма, и што идем више уназад, схватам да узимам на себе улогу која није моја. Не могу бити носилац свих бића јер нисам способан ни своје биће да понесем.

Нервирају ме колико они самопоуздани у безакоњима, тако и они самопоуздани у врлинама. Уствари, сви ме нервирају јер имам проблем са собом. А опет, кад год пред собом обелоданим са чим имам проблем, он се истог часа неутралише као да проблема није ни било. Слично ми се догодило на послу пре неки дан, неспоразумом а не хиром нисам урадио свој део посла, и када сам крочио на „оптуженичку клупу“ где је друга страна неуротично очекивала мој отпор, једним искреним „крив сам, немам оправдања“ – умро је сваки конфликт. Тако је и овде са проблемима свакодневнице, онога што бар до мене стоји. Када бих се ослањао на друге, схватио бих да поред моје утопије, са којом се не мирим, постоји још једна паралелна која једе биће двоструко више.

Али, што више старим, без обзира на толико окушаних осмеха посредством других, схватам да овај живот није довољан и да не могу да победим своју природу. Потребно је више од уоченог. Више од доступног. Више од законских регулатива, црних хроника и борбе за опстанак. Надасве, више од толиких препирки под небом за сваку ситницу. Искорак из постојећих система без окрњивања самих система. Или, беше револуција једина алтернатива? Револуција умирања сопства за друге а не умирања других ради себе….

